fredag 19 augusti 2011

19 augusti - hösten har närmat sig

nemen hallo där!
Uppdatera minst en gång på två dagar sket ju sig totalt, precis som jag viste. Men ja, vi har faktiskt varit haft internet i tre dagar, jävla skit telia. Internet dog, kanalerna dog, och telefonen. skit kul, och har sitter man beroende av tammefan alla tre, aja, som tur är så har ju jag köpt mig en fräs telefon som jag kan vara inne på internet med, så jag dog inte.
Jaha, niklas har jobbat kväll, och jag har varit hemma vid mamma typ hela veckan, men nu är jag hemma och ska strax ra till station och hämta sanna, sen ska vi fixa mat och sen ner och köpa nått till mamma som fyller år på söndag :)
har just inte haft nå jobb heller denna vecka, så man skulle ju kunna säga att man blivit lite slö och samtidigt rastlös, jobbade i månags, sen ska jag jobba imorgon. Imorgon har vi förresten musikkväll, haha eller nej så heter det inte, men är två killar som ska sjunga och sen blir det go god mat, så det blir väl en hel kväll där skulle jag kunna tro.
På måndag börjar jag på ett nytt jobb, i skolan i köket, haha mattant here i come. Aja, det är ett jobb iallafall, jag behöver verkligen pengar nu! och på tal om de så ska niklas börja plugga snart så vi behöver verkligen pengar då! jaja, mattant var det ja. nästa måndag, ye!

jaha nå annat? Känns som det börjar bli höst. Löven faller så fint och sakta av träden och är lite halv gula. Mysigt! Äntligen lite kallare, få klä på sig lite mer mysiga kläder, blir mörkt på kvällarns, och fram för allt, vi slipper åskan! JAPP!

Nej hejdå, ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar