söndag 28 augusti 2011

Nytt jobb, underbar helg!

nemen hej!
Ojojoj, har haft fullt upp hela veckan. Jag sa någonting om ett nytt jobb förra veckan, och jojomen, är har jag varit den här veckan, mån, ons, tors, och fredag, och oj va jag trivs! Mattant, ja, det är skit bra! Vi får se vad den har veckan har att erbjuda, jag hoppas såklart jag får vara här i vansbro och jobba, annars lär jag till Äppelbo och det har jag ingen lust med alls. :/ Jobbar 7-15.30 fyra dagar, och gått upp 6 på morgonen, så har varit helt slut, och niklas har jobbat kväll så jag har varit vid mamma, och sen har jag även varit med Malin, som nu har flyttat till göteborg :/ undra när man får se henne igen da, usch va tråkigt att hon flyttat :/ jaja, jag hoppas iallafall att blir kanon bra för henne!

Nu den här helgen har jag varit helt ledig från allt jobb, men har haft några goa småttingar på besök. I fredags kom Pontus hit och har varit här hela helgen, han mamma och pappa skulle till IKEA, så på fredagskvällen gjorde vi tacos och bara myste. På lördags morgonen kom tova och mamma hit, och vid ett åkte vi på match med små pojkarna, och vann! underbart. 3-2 mot bjursås. När jag kom hem hade niklas, hans mamma, tova och Pontus fixat allt till hemgjord pizza som vi hade i vår pizza maskin som man ställer på bordet. sjukt gott och jätte mysigt. och inatt var det trångt kan jag säga, jag, niklas, tova och pontus i våran lilla dubbelsäng, men ack så mycigt. Idag har vi det mysigt i soffan framför barnen i bullerbyn, och kommer inte gå många meter från soffan, myssöndag!

Förresten lär bara säga det, att igår var det ett riktigt otäckt väder här hemma, åskade och blixtrade flera gånger samtidigt, tydligen. tur jag inte var hemma, tycker synd om dig marie stackare som var själv! usch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar