söndag 11 september 2011

11 september - Sundsvall

Hejsan hoppsan! Nu har vi kommit fram till vårat lilla rum i Sundsvall som vi nu ska bo i tills på torsdag, kanske onsdag med lite flyt. Har ingen toalett eller dusch på rummet, men det ligger alldeles precis breve. Rummet är mkt större än jag trodde, jag trodde man typ skulle få lov att nästan backa in och lägga sig i sängen, men icke de! Ja niklas ska ju plugga om dagarna och vad jag ska göra har jag inte en aning om. Har då laddat upp med tidningar, film och serier, så lite har jag väl, jaja, jag är iaf med min underbara pojk som så gärna ville ha med mig, höhö ;)

Haha, går kvällst så skulle jag ställa min digitalklocka, och råkade samtidigt trycka in tiden tre timmar tidigare, och sen ställde jag ringklockan på nio, så imorse vid sex ringde klockan, och jag trodde den var nio, så jag vart pigg, väckte niklas och sa till han att vi lär gå upp, och han säger att klockan är sex och jag sa nej den är nio, då sa han jaha, och somnar om, och jag blir helt förskräckt, vart nästan rädd att det hänt nått med mig haha men sen såg jag att alla andra klockor var sex så jag fick väl somna om ett par till timmar :)



vårat lilla rum!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar