söndag 25 september 2011

25 September - en tur till borlänge

hejs!
Blir inge mycke skrivande här för mig inte, nej, livet rullar på, det händer saker och ting hela tiden tycker jag, finns saker att göra jämt, men det är b ara bra, har inte ork att sitta framför datorn. 
Hur som helst, har varit och jobbat lite i veckan, både i skolmatsalen, denna gång i Äppelbo, själv dessutom, gick hur bra som helst. Sen var jag vid barnen på lokalen en dag, gick också bra! Har funderat ganska länge, och jag tror jag ska försöka få mig en utbildning som förskolelärare, ja alltså en sån utbildning man lär ha för att ha bra chans att få jobba med barn, eller kanske personligassistent. Ja, jag tror jag ska gå till smf nästa vecka och se om doim har nå att erbjuda, eller kanske om jag ska plugga, ja vi får se.. Lär bara ha nå jobb så fort som möjligt, ska nog söka lite hit och dit få se, för nu vet jag absolut ingenting om jobb, förut visste jag ju, men nu är det nog kölsvart med sånt... wellwell..

Idag har vi varit till borlänge och handlat jag mamma tova och emma, vi släppte av emma vid kupolen sen åkte vi till rusta, jysk, öb och dollarstore och hittade en hel del tjafs,fast massa bra saker, det bästa av allt var thaimaten på hemvägen, mumms! 

Imorgon ska vi hem till mamma en vända, sen kanske malung om vi hinner med, sen blir det bio "Jägarna 2" 
Nu ska jag gå upp och lägga mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar