fredag 9 september 2011

Hösten är här!

MEN HEJ!
Jaha, nej men nu är iallafall hösten här, har dragit in varenda löv, så idag vart det jag och snabeldraken genom hela huset och sen var jag lite klumpig och hade ner ett glas i golvet uppe, så det var sju års olycka, men jag tog med min kompis och blåste upp det.

har jobbat i Äppelbo i matsalen på Berghedsskolan både torsdag och fredag, har gått brevid och kollat hur de går till, för den 23 ska jag vara där själv.. :O Men de ska nog gå bra!

Jag och min lilla rulltopp var ute i skogen på en promenad med tussan idag, fan va skönt det var, kanns som det var väldigt länge sen solen var framme, så det behövdes.

Nu på söndag åker jag och gubben till Sundsvall och bor på hotell, för niklas ska göra lite som har med el-plugge att göra.. Hoppas han klarar allt det där!

nej, nu ska jag se på en dålig film som går på tv. jappjapp, kul liv idag. nej, välddigt långtråkigt. Hade vela gjort nått idag, men Nås lät inte så roligt oc dit skulle ju tydligen varnda människa. wellwell, hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar