onsdag 14 september 2011

14 september - strax hemfärd från Sunddsvall

Hejsan hoppsan!
Idag blir det hemfärd från Sundsvall, skööönt. Hem till min lilla älsklings harry, hem till vår sköna säng, hem till vår toalett, hem till vårt kök, hem och diska, ja vad som helst, men nu vill jag faktiskt hem! Har legat i den här sängen i tre dagar nu, känner att jag börjar få både huvudvärk och panik. Men men, kan väl skylla på mig själv också, kan ju faktiskt gå ut, men röven är för tung och det är för jävla mysigt att dega framför datorn. Ja som sagt, hemfärd, Enholallén, here wi come. Home sweet home!  Men vart jag än är så är jag ju med han bästa som finns, och det är huvudsaken!

ska bara skryta lite om min familj, mina vänner och mina underbara djur, absolut det bästa jag vet! och ni vet alla vilka ni är! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar